Marketingfacts Jaarboek

Afstudeerstage

” Hoe kan contentcreatie bijdragen aan het vergroten van het gebruik van het Marketingfacts Jaarboek in het hoger onderwijs? “

Op basis van gebruikersonderzoek bij zowel docenten als studenten, marktonderzoek onder concurrenten en onderzoek naar o.a. blended learning zijn er verschillende resultaten tot stand gekomen. Hier een greep uit mijn werk.

Tijdens dit project werkte ik op basis van de service design methode. Service design maakt gebruik van analytisch vermogen: feiten en uitkomsten die voorspelbaar en meetbaar zijn. Dit zorgt voor inzichtelijkheid in de situatie van Marketingfacts, de doelgroep en feiten rondom e-learning en contentcreatie. Maar service design maakt ook gebruik van intuïtie en creativiteit: ontdekken en improviseren. Dit zorgt voor de ontwikkeling van ideeën en oplossingen voor een betere service rondom het Marketingfacts Jaarboek. In de overlap creëert service design nieuwe oplossingen binnen de huidige realiteit. 

Ontwerp voor de landingspagina van het Marketingfacts Jaarboek op Marketingfacts.nl, t.b.v. verbetering online profilering en vindbaarheid in de oriëntatiefase van de customer journey.

Ontwerp voor de landingspagina van het Marketingfacts Jaarboek in het hoger onderwijs op Marketingfacts.nl, t.b.v. verbetering online profilering en vindbaarheid in de oriëntatiefase van de customer journey.

Een greep uit mijn onderzoeksrapport:

Een greep uit mijn presentatie: